Sunday, August 30, 2015

IDEED: võileivakatted

1.Päevalillepasteet

Selle retsepti leidsin oma vana arvuti iidsetest bookmark'dest ja see peaks selgelt ära näitama, mis peaks selgelt ära näitama, miks ma seda IDEEDe rubriiki siia tegema hakkasin. ;)
Retsept on pärit From SAD to RAW lehelt ja jäi silma ilmselt huvitava alternatiivina seene- ja kikerhernepasteedile. Ühtlasi aitab see retsept aitab kaasa seemnete tarbimisele sellel osal kuust, kus tuleb päevalilleseemneid koos seesamiseemnetega mugida.

Retsepti eeltööna tuleb panna päevalilleseemned kaheksaks tunniks likku.
Osta on vaja päevalilleseemneid, sidrunit, kevadsibulat vmt, seesamiseemneid (või tahhiinit), peterselli, punast sibulat, küüslauku.

NOTE TO SELF: alusta väiksemate kogustega, näiteks 1/4 retseptis toodust.

2.Ingverdatud päevalillepasteet

Kas ma üldse pean mainima, et ka selle retsepti leidsin ülalmainitud bookmark'de kollektsioonist?!
Igal juhul on mul tunne, et nende retseptide kogumise ajal olin ma parasjagu toortoiduhuvilisem, sest  ka see on koostatud toortoidu koka poolt.

Selle pasteedi ettevalmistus nõuab eeltoodust vähem aega - seemneid tuleb leotada vaid 30 minutit.
Koju on vaja tassida päevalilleseemneid, sellerit, tilli, sidrunit, ingverit, küüslauku, peterselli.




No comments:

Post a Comment