Sunday, August 9, 2015

IDEED: küpsised

Saladuskatte all pean ütlema, et mulle väga meeldivad kodused küpsised. :)

  1. Rummi-rosinaküpsised



 See retsept on pärit food.com lehel ja selle leiab siit.
Need küpsised tundusid sümpaatsed, sest mulle tohutult meeldivad maiustused, milles leidub rummi ja rosinaid. Küpsiste tegemiseks on vaja rosinaid, rummi, margariini ja munaasendajat (äiteks banaani või tärklist). :)








2. Veganbesee

Nii kaua, kui mäletan, olen vähemalt teoorias olnud suur beseesõber. Samas on siiani nii omnivoori kui ka veganina tehtud beseekatsetused minu kärsituse ja/või vale suhkruvaliku tõttu untsu läinud.

Igal juhul tundub, et inimene, kes seda retsepti jagas, palju erinevaid viise katsetanud. Juhuks, kui see postitus peaks FB-st kaduma, kirjutan siia üles ,et 1 dl kikerhernevedeliku kohta läheb siin 1,5 dl suhkrut ja 1/4 tl viinakivi. Vahustada tuleb kuni tekivad teravad tipud ja küpsetadav 100 kraadi juures tund kuni poolteist.

Nami- nami järgi saab viinakivi ka sidrunihappega asendada.






3. Maapähkli-kaerahelbeküpsised šokolaadinööpsudega

 Ühel päeval tekkis minus tunne, et maapähklivõid sisaldavad küpsised on kindlasti imehead. Retsepti otsides jäi silma just see Paint and Tofu loodu, sest need küpsised nägid nii mõnusalt rustikaalsed välja ning ma armastan purustatud kaerahelbeid sisaldavaid küpsetisi.
Toitude sisse mineva maapähklivõi teen ma soolapähklitest tavaliselt ise.

Küpsiste tegemiseks läheb vaja lisaks elementaarsele ka  maapähklivõid, piima, šokolaadi, kaerahelbeid,





No comments:

Post a Comment