Sunday, August 9, 2015

IDEED: maitsemoondajad

Teen siia uue rubriigi "IDEED" nende retseptide jaoks, mida olen internetis kohanud ja tahaksin tulevikus ehk proovida. Lihtsam üles leida ikkagi.Kui proovinud olen, siis kirjutan kommentaarid ka juurde. :)

  1. ONE GREEN PLANET'i Vürtsikad itaaliapärased vorstikesed
Retsepti leiab siit. Tunduvad head, sest meenutavad mulle esmapilgul Field Roast vorstikesi, mis on teadupärast maailma kõige paremad vorstid üldse! Ühtlasi on tore leida vahelduseks vorstiretsept, millesse ei lähe gluteenijahu ega tofut.
Kui tegema hakata, siis tasub koju varuda tavapärasele lisaks suitsupaprikat, apteegitilli seemneid, musti ube, päikesekuivatatud tomateid, xanthan gum, Ühtlasi tasub meeles pidada, et allspice on vürts ja riisijahu saab asendada näiteks odra-, (spelta)nisu või kartulijahuga.
Vegan Worcestershire'i kastme retsepti leiab näiteks siit.

2. Food Republic ja tofust tehtud angerjas

Ma ei ole päris kindel, miks keegi peaks tahtma vabatahtlikult angerjat süüa, aga kui mõelda sellele, et see on tehtud tofust, muutub see kohe isuäratavamaks.  Kalalaadse toote valmistamiseks on vaja mirinit,suhkrut, sojakastet, norilehti, tofut, soola, maisitärklist ja õli.











3. Vegan Dad ja singilaadne toode

See retsept tundub ka mõnus. Ühtlasi meeldib mulle see, et see paneb valgeid ube sööma. Arvestama peab sellega, et aega läheb mitu tundi. Ostma peaks gluteenijahu, valgeid ube, paprikapulbrit, sibulapulbrit, küüslauku, kollajuurt, apteegitilli, salveid.

No comments:

Post a Comment